förlåt !

har nt bloggat på dagar men har varit hos mamma sovit hos kompisar så denna helgen har varit fullt ös!.
men iaf idag var det ju första skoldagen sen lovet .
tummen ner !!
men det gick bra endå ja var i utby idag SKIT kallt började nästan lipa vafaaan men ska snart ta ett varmt bad och chilla ps . .  hatar folk som är falska asså det finns många såna av mina vänner som ar svikit mig men det finns dom vännerna som man har hålt sig kvar vid och det är tack vare dom man står här idag ! så ja vill bara säga tack ! till alla mina käraste vänner  ska ja vara ärlig så har jag haft det jävligt jobbigt nt många som  vet men det vet mina bästa vänner dom som gör min dag till dom bästa dagarna ! jag är stark och kan stå upp för mig själv tack vare dom ! föresten är jag förlovad med melina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0